Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-07, 14:45   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror det er på tide å innse ...

Jeg hadde også en katt engang, som var borte i hele 2 måneder! Husker du Cindy, Lee? Den grå pusen, moren til Salem? Hun forsvant da vi flyttet inn på Vaulen, og jeg var sikker på at hun var død eller borte for evig. Plutselig en dag, da døra stod åpen midt på sommeren, kom hun luskende inn akkurat som om ingenting hadde skjedd?! Hun var såå tynn, så jeg fant frem alle slags godsaker og ga henne, hun slukte alt som om hun aldri hadde sett mat før.
Salem, sønnen hennes, kom luskende inn rett etter henne, jeg tror faktisk han hadde funnet henne, evt. at hun hadde sett ham og blitt med ham hjem.