Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-07, 19:26   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllups luring

Kaffe, frukt, mineralvann og champagne/musserende med og uten alkohol og kanskje noe mer smått å tygge på hvis det er lenge mellom vielse og middag.
Til middag er det mye godt å velge mellom, og det hadde ikke gjort meg noe om det var litt utradisjonelt med tapas f.eks. Måtte nok være en fantastisk sjokolademousse til dessert, siden jeg elsker deg. Gode viner til retten er et must, men for min del kan man droppe dessertvin og heller ha kaffe.
Kaffe avec med god konjakk og baileys etc etterpå er også bra. Jeg er ikke noe særlig for kaker, men det er vel kanskje et must. Ellers må baren senere være rikholdig på forskjellige drinker og gode viner.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat