Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-07, 22:05   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal male stuen

Eller, ikke jeg da, men malerene. Men jeg må velge farge og det er minst like vanskelig har jeg funnet ut. Hvit er jo ikke bare hvit. Jeg skal ha en lys stue. Både vegg, tak og lister skal males. Gulvet skal byttes også, så dette blir en total forvandling fra en mørk, mørk grotte til en deilig, lys stue. Det er ihvertfall planen, bare jeg kan finne riktige farger.

Noen som kan hjelpe? Jeg lurer litt på Chi til veggene, men hva bruker jeg da på lister og tak? Damen i butikken foreslo Skumring til vegger og Lys Antikk til taket, men Skumring så så mørk ut. Vil jo ikke ha grå vegger.