Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-07, 22:45   #12
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Men det jeg egnetlig lurer litt på, når vi HAR reservert oss, hvorfor har de oss på listene da? Er det fordi vi en gang i tiden var medlem i denne bokklubben?

Jupp, jeg tok for meg den siste selgeren som ringte fra Bonnier Norge om medlemslister og brregs reseravsjonsregister, og fikk til slutt et svar om at det at vi hadde vært medlem før "var et smutthull de benyttet seg av". Jeg ba om å bli slettet fra deres lister. Det skulle gå helt fint sa dama som var ganske satt ut etter "smutthull-avsløringen".

Dagen etter ringte en selger fra Autofil, jeg har vært abonnent 1 år, det første året bladet var ute. Siden da har de ringt meg med spesialtilbud to ganger i året, og to ganger i året har jeg sagt at jeg ikke ønsket at de skulle ringen igjen ... Denne gangen bare spurte jeg om hvorfor de ringte meg når jeg hadde reservert meg mot telefonsalg, fikk til svar at jeg hadde vært abonnent, jeg svarte med et spørsmål om hvor mange ganger jeg hadde bedt om å ikke bli oppringt igjen, hvorpå selgeren svarte "jeg vet ikke, men det vet sikkert du ... [stillhet]", selgeren lovet meg at jeg skulle bli slettet.

Så nå blir det spennende om de ringer igjen ...

Ellers har jeg sansen for å legge på, la telefonen ligge med røret av mens de prater fra seg, og ikke minst å snu dialogen til å handle om hvorfor de ringer deg framfor å la de slippe til med salgspratet sitt. Der finnes mange artige mot-manuskript som kan brukes rundtom på nettet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat