Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-07, 09:43   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn - og mellomnavn

Jeg har to fornavn, men de er en såpass tung kombinasjon at jeg aldri har brukt dem sammen. Jeg har derimot brukt fornavn nr. 2 i utlandet ettersom fornavn nr 1 er særnorsk og ganske vanskelig. Jeg har et mellomnavn og et etternavn og bruker begge skriftlig, men stort sett bare etternavnet muntlig.

Mine barn har også fire navn. Men vi bruker kun fornavnet og etternavnet.

Da vi hadde opprop på skolen for storesøster hørte jeg et meget tydelig sukk ved siden av meg da storesøster ble ropt opp. "Er det nå nødvendig å gi ungene så mange navn". Men til vårt forsvar, så er de altså ikke i vanlig bruk.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat