Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-07, 10:14   #48
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn - og mellomnavn

Jeg har et vanlig fornavn og et vanlig etternavn, så vanlig at jeg har styrtet bort til SAS-skranken på Gardermoen og lurt på hvorfor i all verden de ropte meg opp? Men så var det altså ikke meg de skulle ha tak i ...

Heldigvis har jeg et andre fornavn som jeg signerer med. Det er bare dersom jeg vil være litt anonym at jeg signerer med bare det første fornavnet og etternavnet. Det er tross alt litt mer anonymt å hete Kari Hansen enn å hete Kari Falula Hansen (tenkt eksempel, til Åpplysning).

Mamma brukte fornavn nr. 2. bare når hun skulle innsmigre seg eller når hun kjeftet. Jeg har noen venner som bruker begge, men det er bare der vi er to med samme navn i vennegjengen.

Mine sønner har også to navn, men det andre fornavnet blir bare brukt "i skrift". Jeg ga de to navn litt av tradisjon, men også litt for at de kunne bruke begge navnene dersom det gikk flere i klassen med samme navn. Men nå har barna mine såpass sjeldne navn i utgangspunktet, at det hadde neppe vært noe problem uansett.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat