Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-07, 14:13   #10
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Familiekalender

Vi har brukt denne fra The Metropolitan Museum of Art i noen år. Den anbefales. Jeg syns den er vesentlig bedre enn de andre jeg har sett. Den har fine bilder, og den har en veldig praktisk lomme nederst der man kan putte billetter og lignende – det er plass til ganske mye, og den tåler en del selv om den er av papp.

Amazon pleide å ha den, men jeg fant den ikke der nå, så jeg bestilte direkte fra "The Met". Det kom på 150 kroner for én kalender (med frakt). De sier det tar 2-6 uker da, men jeg tror nå den kommer frem før nyttår – årets varer uansett ut januar. Takk for påminnelsen forresten; det var på tide å bestille nå.

Ben "organzied" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat