Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-07, 21:05   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gode oppbevaringsløsninger

Vi som bor i leilighet er avhengig av smarte oppbevaringsløsninger på den begrensede plassen vi har. Jeg har funnet noen gode ordninger, men tar gjerne mot tips om flere.

Mine tips:
- Billy bokhylle (av den lavere typen) med ekstra hylleplate som skohylle. Endelig får alle skoene våre plass! Og oppå har vi hver vår kurv til luer, skjerf og votter.
- Vi har så smalt bad at vi ikke har plass til skittentøyskurv der inne, så jeg har plassert en lekker pedalbøtte i flettet "kvist" eller hva jeg skal kalle det, rett utenfor i gangen. Den er ganske stor, så den rommer en del skittentøy, og så er den veldig fin.
- Bokser i hyllene til ting som ellers flyter rundt omkring.