Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-07, 22:04   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du plutselig ble rik ...

...hva hadde du gjort da?

Jeg tenker på at du kom i en situasjon der du plutselig var gjeldfri and then some, og egentlig ikke hadde trengt å jobbe en dag til, men kunne levd på renter og de pengene du hadde arvet/vunnet/tjent/(stjålet ).

Hva hadde du valgt å gjøre med livet ditt?

Fortsatt det livet du lever i dag? Tatt ny utdannelse? Byttet jobb? Sluttet å jobbe?

Fortsatt å bo der du bor, kjøpt nytt, flyttet, flyttet langt?

Hvordan hadde det påvirket forholdet det til de vennene du har i dag - som ikke var like økonomisk heldige? Leker like barn best?

Æg bærre spyr .

Tenkte på en pol, men så ble jeg enig med meg selv at det var mye mer interessant om folk bare skrev helt fritt

Sist redigert av Milfrid : 29-11-07 kl 22:05. Årsak: oppdaget den første skriveleifen....
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat