Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-07, 22:29   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Banne i kirken?

Dette blir mitt første innlegg på FP, og jeg vet ikke om det blir som å banne kirken det jeg nå skal spørre om, men jeg prøver allikevel så får en moderator fjerne,låse eller slette diskusjonene om det skulle være nødvendig. :hjælpes:

Jeg er tidligere NM-bruker (er fortsatt registrert der med annet nick altså), og kjenner jo igjen noen av de gamle gode brukerne derfra her. Ja jeg har savnet mange av dere, har bare ikke fått med meg at det var hit dere har flyttet! :treig: Jeg er fortsatt på SM med samme nick som her.

Men så mistenker jeg at det er mange som er her som tidligere var på NM/SM som har fått seg nytt brukernavn slik som meg da, og nysgjerrig som jeg er vil jeg gjerne vite hvem dere er, så jeg har noen referansepunkter og slipper å føle meg så ny her liksom.

Så, er det noen som vil stå fram og si at de har vært/er på Nybaktmamma eller snartmamma? Evt. sende meg en liten prikk med nicket(helst grønn, men om jeg er helt på jordet med dette innlegget så tar jeg også imot røde altså.)

Venter i spenning.