Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-07, 20:06   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med tenåringsgutter i hus ... Hva er julepyntede klær?

Butikker som selger dresser til voksne har vel ofte (ihvertfall i forbindelse med konfirmasjonssesongen) ihvertfall dresser i små størrelser, kanskje de har bukser også?

Jeg kjøpte akkurat fine innsvingte speilfløyelsjakker til mine tenåringsgutter, de liker egentlig å pynte seg litt til spesielle anledninger. Jakkene falt heldigvis i smak, så jeg regner med at de blir brukt til jul med mer eller mindre pyntet tilbehør. Ellers har vi et utvalg dresser fra konfirmasjoner å ta av for fjortenåringen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat