Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-07, 12:57   #11
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er du redd for i forhold til hvordan ungen(e) din(e) kan bli?

Jeg håper ikke de blir uselvstendige eller tiltaksløse. Jeg har et håp om at de skal bli så godt rustet at de vil klare å finne en vei ut, uansett hvilken situasjon de skulle havne i.

Jeg tenker ofte på hvem jeg hadde "turd" å reise på tur med når jeg vurderer disse tingene. Hvem hadde freaket ut, og hvem hadde tatt kontrollen hvis jeg f.eks skulle ha blitt syk og ikke kunne ordnet opp selv når vi var på tur i utlandet. Noen setter seg ned og håper at ting ordner seg, mens andre er på ballen og fikser opp fra første stund. Jeg håper at barna mine havner i siste kategori.