Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-07, 14:55   #2
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En koselig stund i kirken ...

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hvor finner dere ro i hverdagen? Hvilke stunder er de gode for dere?

Det hørtes hyggelig ut, Jessica!

Jeg går aldri i kirken, men mannen min går innimellom. En jul var jeg med han til midnattsmesse 1. juledag (eller julaften? Husker ikke) i St Olavs. Veldig stemningsfult, og jeg vet at han finner roen der.

Jeg er litt annerledes satt sammen, jeg finner roen på helt andre måter. En god trengingsøkt, hvor jeg kan bare fokusere på min egen kropp og legge alt det andre fra meg ved døra, etter en sånn time føler jeg ofte at jeg har fått påfyll av energi og nye giv. Spesielt pilates og yoga, for da må jeg fokusere alle tankene om akkurat det. Så på en måte finner jeg den beste roen alene.

Sammen med ungene så er det innimellom noen helt magiske øyeblikk i hverdagen, når jeg klarer å roe mitt eget tempo, og bare leve i øyeblikket. Da er det flott bare å gå hjem i mørket fra barnehagen, krype opp i sofaen sammen. Sitte sammen rundt frokostbordet eller synge sammen med ungene.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat