Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-07, 17:36   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enten eller? En slags spin off ...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mye av julepynten min er ting jeg selv laget i barndommen og julepynt jeg har fått gjennom mitt trettiåtteårige liv. Ikke planer om det skal ofres for å få et "stilfullt" juletre. Det kunne ikke falle meg inn. Og hva med ting barna lager i barnehagen og tar med hjem? Skal det diskré skjules i en skuff fordi det ikke matcher med "årets farger"?

Mye av julepynten er det knyttet spesielle minner til: "Denne kjøpte jeg til vårt første juletre" eller "Denne hang alltid øverst på treet da jeg var barn". Jeg er mye mer opptatt av at hver enkelt kule, engel eller nisse skal ha affeksjonsverdi og/eller være vakker enn at treet som helhet skal være stilfullt. (Og seriøst, folkens: juletrær er ikke stilfulle. De er harry i sin natur. Uansett.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat