Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-07, 09:28   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk som smatter når de snakker

Jeg blir gal av å høre på det! Folk som må komme med en smattelyd etter hver eneste setning! Skjønner dere hva jeg mener? I går var det ei jente som holdt tale utenfor kirken da vi skulle på julegran-tenning. For det første snakket hun så høyt at jeg trodde jeg skulle blø ut ørene, og for det andre smattet hun etter HVER eneste setning! Sånn; "Nå skal vi tenne julegranen, *smatt*, og så venter vi på Jesus blablabla".

Er det bare jeg som får spader av det? Min mor mener jeg er psyk, hun legger ikke engang merke til det. Jeg takler det så dårlig at jeg nesten ikke klarer å være på stedet, i går måtte jeg nesten bare snu og gå hjem. :vanskelig:
Det er faktisk MANGE som gjør dette, tror ikke det er bevisst. Mange av venninnene mine gjør det også, men det er ikke så ille som hun dama i går, heldigvis.

Sist redigert av Dixie Diner : 03-12-07 kl 09:33.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat