Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-07, 10:13   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk som smatter når de snakker

Er det fordi de er tørre i munnen de gjør det? Det trodde jeg ikke, men da vet jeg det. Da skal jeg heller tilby dem et glass vann neste gang.
Jeg gikk faktisk ikke bort til henne og sa "hey, du smatter, slutt med det tullet". Jeg lager heller en tråd slik at folk selv kan tenke etter om de gjør det. Jeg tror ikke jeg har sagt fra til noen andre enn mamma, og hun sluttet med det, heldigvis. Dessuten trodde jeg ikke jeg kun snakket om julegrantennere.