Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-07, 10:18   #25
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folk som smatter når de snakker

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Selvsagt er det mitt problem, jeg håper ingen tror at jeg er wonderwoman og faktisk KAN forandre alle mennesker jeg møter på?
Jeg synes bare det er greit å kanskje gjøre folk litt oppmerksomme på at det der er en litt nasty uvane (for det mener jeg det er), og så kan de velge om de vil fortsette eller tenke seg litt om. Jeg har som sagt uvaner selv og har forandret på mange av dem etter å ha fått beskjed av andre om at det muligens kan være litt irriterende.

Det kan være greit å gjøre andre oppmerksom på deres uvaner, eller rettere sagt det jeg mener er deres uvaner. På den andre siden reagerer vi mennesker på så forskjellige ting at om alle skulle fortelle meg akkurat hva de mener er mine uvaner ville det bli sørgelig å være meg.

Du smatter, og bør slutte med det!
Du puster og spiser med åpen munn, slutt med det!
Du har en irriterende måte å snakke på, det kan være smart å gjøre noe med!
Heiko måten du sitter på når du har på deg skjørt er ikke bra, sørg for å sitte mer feminint!
Heiko, du kremter når du snakker i store forsamlinger, det er jævlig irriternde.
Du bruker ordet rellasjon alt for ofte, det er så utrolig fjernt.
Heiko, måten du rynker nesen på når du liksom tenker ser så teit ut!
Hallo, du smører pålegg på feil side av knekkebrødet, det er jo håpløst!
Osv

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat