Tråd: Uff a meg
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-06, 12:57   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uff a meg

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hm...... så vinteren måtte liksom skynde seg når jeg skulle oppover. Ser at det skal bli stiv kuling når jeg skal ut å kjøre båt til øya..... Da skal jeg nok få husket meg ja he he he.......

Surt og kaldt er perfekt vær til å holde seg inne å lese i. Takke meg til det he he..... så får jeg kjempe meg fram til butikken på øya i ny og ne........ Dette skal bli spennende....

Driver og pakker og koser meg. Dette blir topp. NYT DAGEN I DAG!!! uansett vær he he.....

Ja, jeg kom meg hjem igjen. Har bundet opp de nye buskene, håper at disse overlever brøyteskavlene i vinter. Det ulte i sirener da jeg var ute, jammen var det ikke ei ny trafikkulykke i nærheten. Uff, igjen. Det skjer alltid nå det er slikt vær. Nullføre.