Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-06, 13:13   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå aner ikke jeg hva konnotativ betyr, men jeg forstår hva Alfa mener. Selv om til og med et barn forstår den utrolig åpenbare symbolikken, så er det likefullt en logisk brist i selve historien, noe som gjør den lett tåpelig.

Jeg synes og at denne er reklamefaglig svak. Da synes jeg stillbildereklamene der en arm fra "ens kjære" illustrerer setebeltet er mye mer effektfull. (de som står langs veiene)

En annen som for meg tvilsom er Matti Nykänen/Djuice. Joda, vi lo litt, men når de må trekke den fordi han får faller av vannvognen så gir det en ekkel bismak.

Vi har da en egen tråd for gode reklamer?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat