Sv: Partallmani?
Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.
Jeg liker å ha ting symmetrisk. Jeg blir helt sprø av veggene til et vennepar, for der henger bildene så utrolig i hytt og gevær...
Og i den forrige leiligheten vår var det vindu på hver side av verandadøren, og de hadde forskjellig avstand til døren, i tillegg til at det hele var litt til venstre for midten. Jeg prøvde å overse det så godt jeg kunne...
Slik har jeg det også.... og så synes jeg at andre er helt på jordet, som "ikke ser" at det ser helt feil ut med slik asymmetri.
Eller når noen f.eks. plasserer en 5-armet lysestake oppå et skap som er 2 meter høyt...da kjenner jeg at det kribler...
eller når noen slenger på serviset og bestikket på bordet og det ligger skjevt og ujevnt...ikke bra! ...og helst plasserer pepperbøssen og saltbøssen hver for seg på hver kant av bordet....
Eller når noen har et kontor med 15 forskjellige farger på permene i hyllene....iiik!
Galskapen lenge leve!