Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-07, 15:37   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lever definitivt i feil tid

Skjønner hva du mener, selv om mine favorittiår er 60- og 70-tallet. Skulle gjerne vært på konsert med Beatles, Led Zeppelin, Janis eller Jimi. Og ikke minst ville jeg gjerne opplevd brytningstiden på slutten av 60-tallet, vært på Woodstock eller Isle of Wight.

Men det var Britney Spears'er den gangen også, og det finnes bra musikere nå. I tillegg er vi heldig som har god oversikt over og kan nyte den gode, gamle musikken uten å bli sett på som sære utskudd.

Jeg tror egentlig ikke det hadde vært så stas å giftet meg med noen av de fordums musikerne. De levde et hardt liv med mye rus og dritt de fleste av dem. Men det går jo an å drømme om å få være groupie i 1968 for en kveld.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat