Denne quizen passet meg nesten perfekt(tror jeg da ). Ønsker mine med quizzere og Clubby med famile en riktig god helg Oppgave 1: Hvem hadde en hit med låten "Everybody Hurts"? REM Oppgave 2: Hvem hadde en hit med låten "(Everything I Do) I Do It For You"? Bryan Adams Oppgave 3: Hvem hadde en hit med låten "Killing Me Softly With His Song"? (The) Fugees Oppgave 4: Hvem hadde en hit med låten "What's Up?"? 4 Non Blondes Oppgave 5: Hvem hadde en hit med låten "Under The Bridge"? Red Hot Chilipeppers (Lurer på om All Saint har en cover versjon av denne også ) Oppgave 6: Hvem hadde en hit med låten "Genie In A Bottle"? Christina Aguilera Oppgave 7: Hvem hadde en hit med låten "Free Your Mind"? En Vouge Oppgave 8: Hvem hadde en hit med låten "Crazy"? Britney Spears Oppgave 9: Hvem hadde en hit med låten "Mambo no. 5"? Lou Bega Oppgave 10: Hvem hadde en hit med låten "Livin' La Vida Loca"? Ricky Martin Oppgave 11: Hvem hadde en hit med låten "Changes"? 2 Pac (Shakur) Oppgave 12: Hvem hadde en hit med låten "The Dolphin's Cry"? Oppgave 13: Hvem hadde en hit med låten "Smooth"? Santana ft. Rob Thomas Oppgave 14: Hvem hadde en hit med låten "Streets Of Philadelphia"? Bruce Springsteen Oppgave 15: Hvem hadde en hit med låten "I Will Always Love You"? Whitney Houston Oppgave 16: Hvem hadde en hit med låten "That Don't Impress Me Much"? Shania Twain Oppgave 17: Hvem hadde en hit med låten "Frozen"? Madonna Oppgave 18: Hvem hadde en hit med låten "Alive" Da Buzz Oppgave 19: Hvem hadde en hit med låten "Bailamos"? Enrique Iglesias Oppgave 20: Hvem hadde en hit med låten "Believe"? Sher