Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-07, 16:16   #11
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er vi blitt for kravstore?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, det poenget tar jo absolutt jeg også. Men samtidig så tenker jeg som så at det jeg kunne gitt som er så godt som ubrukt vil være langt bedre og langt mer nødvendig enn den 50-lappen som skolen til Emma påsto vi skulle kjøpe nye gaver for.

Men så lenge det er synlig brukt, så er det jo brukt. Da kan man heller dele dette ut på en annen tid, enn akkurat til jul. Her var det jo snakk om et lass med forskjellige greier. Og da må man nesten gå igjennom for å sjekke kvaliteten. Som Mams sier - noen klarer ikke se forskjell på brukt og utslitt.

D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat