Små ting som har endret livet ditt?
Har du noen øyblikk som har endret livet ditt? Noe som virket smått, men som har fått store konsekvenser? En hendelse som har satt store spor?
Sånn i ettertid kan jeg se at en enkelt klem var det som snudde alt her i heimen. Jeg stod der så sint som jeg aldri noen sinne har vært (og aldri håper jeg blir igjen), kastet ting vegg i mellom og ba min kjære (som føltes alt annet enn kjær akkurat der og da ) om å komme seg til helvete ut av både hus & liv. Og så stod han der og spurte om han kunne å gi meg en klem . Og det fikk han.
Det er feil å si at alt ble bra der og da, men det var et øyeblikk hvor alt kunne gått lukt til helvete, og vi er begge enige om at det var klemmen som var vendepunktet - både det at han spurte og at jeg tillot ham å gi meg en -det var da vi innså at på tross av alt, så var vi ikke i stand til å gå hver til vårt uansett hvor hardt vi forsøkte å gjøre det.
Det øyeblikket der står veldig klart for meg, og når jeg kjenner etter så kan jeg kjenne alt det sinnet som bruste i meg, og hvordan det rant ut i en klem. Hele den surealistiske situasjonen der jeg var 110% sikker på at forholdet vårt var over i det ene øyeblikket, og der jeg i neste øyeblikk innså at det nok ikke var det likevel.
Andre som har noe å dele?