Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-07, 21:49   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Små ting som har endret livet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg bestemte meg for å skulke skolen en dag, og dro hjem. På bussterminalen ser jeg en fyr gå inn i en annen buss enn den jeg egentlig skulle ta. Jeg bestemte meg for å hoppe på denne bussen, selv om det betydde et bussbytte for meg. Fyren som gikk inn på bussen, er i dag mannen min.

(Jeg visste hvem han var fra før av, og han hadde invitert meg med ut, men pga diverse misforståelser, og en kræsja bil, så ble det aldri noe av. Bussepisoden var et år senere. Jeg satte meg ned foran ham og sa "Næmmen hei, er du her!" )

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg tror jeg har nevnt det her inne før, men here it goes:

Jeg var ute med et par kamerater og ble grepet i armen av en fyr på vei ned en trapp på et utested. Siden jeg gikk sist ned trappa av vårt følge, hadde jeg egentlig ikke tenkt å stoppe. Men heldigvis gjorde jeg det.

(9 måneder etter ble vi foreldre, og til sommeren gifter vi oss! )

Kjekt med tilfeldigheter!!

Jeg møtte også min kjære helt tilfeldig, det var vi som stod ved siden av hverandre da Polynesen (skrives det sånn da??) var slutt. Vi danset resten av kvelden, fant tonen og det var vel i grunnen starten på vårt forhold.