Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-07, 09:25   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sorter baker dere til jul?

Med mange store gutter er det store mengder av de mest populære kakene som gjelder. Det vil si mange sjokolade/nøttecookies, pepperkaker og kransekakestenger.
Lyse kakemenn lager vi første søndag i advent. Så skal jeg lage konfekt med venninner på onsdag, flere typer. I tillegg har vi aniskringler (gjærbakst) i fryseboksen, som vi har til frokost i julen. Tror neppe det blir noe mer enn dette. Eller kanskje jeg skal prøve kolakaker hvis jeg får tid en dag, de høres jo gode ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat