Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-06, 22:56   #250
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.270
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ammer min 7-åring!

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Og det hadde jeg hatt problemer med.

Jeg kjenner en dame som ammet sønnen sin til han var rett under tre år gammel, og han var ikke klar for avvenning i det hele tatt. Det ble mye grining og tøffe netter, men til slutt fikk hun det til. Men han får en kosestund hver kveld fortsatt, da får han lov å åpne genseren hennes og kose med puppene uten å suge. Gutten nærmer seg fem år nå. Jeg kjenner at jeg synes det er unormalt. :trangsynt og prippen:

Oi, det var kanskje litt mye... Det handler jo litt om å sette grenser for egen kropp også. Det må vi jo for at barna skal lære selv å gjøre det.

Gutten til venninnen min var mer sånn stikke hånden ned litt ned i utringningen og kjenne på hvor varmt og mykt det var der. Ikke "fikling".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat