Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-07, 10:26   #3
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg bare gråter og gråter

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

og jeg blir forbannet og trist når jeg leser noen av svarene i den tråden. Folk bryr seg ikke for mye, de bryr seg for LITE!

først:

Helt enig!! Ufattelig!! Synes det å virkelig se barna og våge å tre ut av egen komfortsone er noe av det viktigste man gjør som voksen i samhandling med (alle)barn.

Har sett så ufattelig mye "latskap", "frykt","ansvarsfraskrivelse" osv (samme hva grunnen var, men poenget er at folk SÅ,REAGERTE, og REFLEKTERTE over det, men de GJORDE ikke noe!!!)
i forbinnelse med snuppsi da hun hadde det vondt. Helt uakseptabelt spør du meg!

: personlig: Fikk mange kommentarer (også fra faren og hans familie) da jeg begynnte å bekymre meg for snuppsi om at det kanskje er best å "trå forsiktig" så situasjonen ikke ble værre og mer komplisert. !! Ble helt paff

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat