Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-07, 15:34   #3
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Dette må være den beste tråden jeg har lest noen sinne tror jeg!
Har ledd meg gjennom hele tråden nå.
Siden jeg jobber med mat så har jeg ganske mange historier på lager, både fra meg selv og andre.
Kan starte med en som skjedde med en stakkars kokkelærling da jeg jobbet på storkjøkken for et par år siden..
Dagens suppe var squashsuppe med sprøstekt bacon. Og denne lærlingen som var helt ny hadde fått beskjed om å kutte squash i fine terninger.
Hun var ganske stresset men satte i gang å kutte, med kniv.
Når man lager mat til mellom 500-1000 mennesker så sier det seg selv at det er store mengder som skal lages, og det er selvsagt maskiner som kutter opp grønnsakene i fine biter.
Men uansett, denne stakkars lærlingen kuttet og kuttet, kokkene ble etter hvert oppmerksomme på denne lille blunderen, og det ble en del fnising. Det de ikke la merke til derimot, var at jenta stod å skar opp AGURKER istedenfor squash... Dere kan tenke dere kjøkkensjefen når hun stolt kom med de pent opphakkede agurkene og skulle ha i squashsuppen.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat