Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-07, 21:16   #52
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barn

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skjønner godt at du som sjef synes slike prioriteringer er vanskelig å forholde seg til. Og jeg støtter fullt ut at familier som ikke er villige til å ta ut både mors og fars sykedager får ta sykedagene på egen kappe hvis mor skal være hjemme mer enn ti dager. Det skulle da virkelig bare mangle!

Ja,for all del! Det skal også ganske spesielle omstendigheter til for at ikke pappaer kan ta seg like godt av syke barn som mamma. Og ingen er uunnværlige på jobben. Pappa må også kunne være hjemme med syke barn i ny og ne. Vi fordeler det etter hvem det passer best for den dagen, evt. deler vi ca.50/50. Siden jeg jobber natt og han dag, og jeg i tillegg har vært i permisjon med Hannah+ sykemeldt under svangerskapet har vi brukt svært få sykt-barndager. Det har som regel ordnet seg uten at vi har hatt behov for å ta fri.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat