Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-07, 09:49   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du forelsket i prinsen i "Tre nøtter til Askepott"?

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Egentlig syns jeg filmen er like kjedelig hvert år, men jeg MÅ se den. Det blir liksom ikke jul uten. Jeg laget faktisk et lite helvete hos svigers i fjor, når de påsto at de ikke gadd å se den. Jeg satte foten ned og sa at når jeg ikke fikk pinnekjøtt til middag den dagen, så skulle jeg for faen se Askepott og Disneys Julekavalkade. Jeg fikk se den til slutt, men ble sittende alene foran tven.

Teite svigers da, Askepott ER jo jul! Jeg kjenner jeg blir mentalt syk om jeg ikke får sett det et år.