Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-07, 09:46   #11
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning

Jeg har nettopp gått en runde med meg selv ang dette i forbindelse med at vi nettopp har pusset opp kjøkkenet. Vi måtte da ta valget om vi ville beholde kjøkkenet som eget rom eller rive veggen og la det bli en del av stuen. Vi valgte å beholde det som eget rom av flere grunner:

1. Ryddighet - jeg synes at en slik løsning krever at man er av den ryddige typen og det er ikke vi.

2. Bruksrom - vi bruker kjøkkenet til lekselesing, hobbyaktiviteter, datarom, kokkelering og dersom jeg får besøk og gubben sitter å ser på TV, så sitter vi ved kjøkkenbordet å skravler.

3. Matos - ved å ha det som eget rom så begrenser det hvor mye matos som siver ut i resten av huset.

4. Matrot - når jeg har selskap er det godt å bare kunne stue kopper og kar tilbake på kjøkkenet uten å måtte rydde skikkelig opp før etter at gjestene har gått. Rotet blir fint kapslet inn og ingen gjester ser det.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat