Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-07, 12:19   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?

Inspirert av tråden av hva som har vært den største kamelen man har svelget. Etter å ha lest om alle kamelene som har blitt fortært i det ganske land, begynte jeg å tenke etter hvilke som ikke har gått ned her i gårde. Altså hvilke regler som jeg har opprettholdt uansett hvor mange angrep som har kommet.

Jeg har fra lenge før jeg fikk barn hatt en oppfatning av at mat spises ved et spisebord og ikke på stua foran TV. En oppfatning som ble angrepet både før og etter at jeg selv fikk barn. Men, denne har jeg tviholdt på. Både gubben og poden har forsøkt seg på å utfordre den. Gubben har måtte gi seg fordi jeg har argumentene klare og poden må gi seg fordi gubben har gitt seg.

Jeg lager ikke to middager. Jeg har alltid reagert på foreldre som har stått på pinne og disket opp med både den ene, andre og tredje for at alle i familien skal bli fornøyd. Jeg bestemte meg før jeg fikk barn at det var noe jeg aldri ville gjøre. Det jeg kan gjøre er derimot å planlegge middagen slik at når vi skal ha spesielle ting servert, så tar jeg av det som er godkjent av barneganen, før jeg blander ting sammen slik at det ikke lengere er barnevennlig.

Hva har du "tviholdt" på?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat