Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-07, 12:25   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?

Jeg har tviholdt på mye av det samme som deg. Måltider ved spisebordet og det at man spiser det som blir servert er viktige prinsipper her i huset.
Disse kamelene er mannen helt enig i, så det tror jeg skal gå greit å fortsette med.

Jeg har dog noen flere som mannen stadig prøver å utfordre. Blant annet prinsippet om bare en TV i huset, kun godteri/brus på lørdager, ingen mellommåltider og en absolutt fast leggetid.

Mye annet også egentlig, men disse prinsippene er så viktige for meg at jeg holder på dem til jeg dør.