Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-07, 15:20   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

For meg er den en svart komedie, men jeg har sær humor. Det er ikke sikkert at andre synes en film om en leiemorder med samvittighetskvaler er morsom.

(Men det går da ikke an å ikke le av replikkvekslinger som (fritt etter hukommelsen): "What do you do for a living?" "Professional killer." "Oh. You get dental with that?" )

Neida, jeg ler absolutt av den jeg også, jeg har bare ikke puttet den i komediekategorien i mitt eget hode. Men jeg innser jo at den er det. Jeg tror liksom ikke at jeg liker komedier, fordi jeg forbinder det bare med kjip humor.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat