Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 23:07   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke så mye fra bøker jeg hadde når jeg var liten, men jeg husker to sider fra boken jeg hadde som lesebok i første klasse da jeg lærte å lese. Jeg husker jeg satt hjemme og prøvde å få til å lese selv om vi ikke hadde alle bokstavene på plass enda, og at jeg leste en side der det sto: Ute er det sol (med bilde av en fin sol), og på andre siden (mot hverandre) var det bilde av en is, og teksten: Jeg spiser is.
Jeg husker den berusende følelsen av å faktisk få til å lese. Siden gikk det unna, og jeg og en til i klassen fikk lese hva vil ville bak i klasserommet når vi gjorde fort unna det de andre bukte tid på å lære.
Siden ble det utrolig mange bøker, og jeg sliter med å komme på hva de alle het.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat