Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-06, 16:57   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Profitt på barnehager ...

Jeg skjønner ike helt hvorfor så mange er negative til private barnehager, og jeg skjønner ikke hvorfor ikke private barnehager skulle motta samme støtte som kommunale. De tilbyr jo barnehageplasser etter samme regler som offentlige barnehager. Jeg tror slett ikke alle private barnehager går med millionoverskudd. Hvis barnehagedrift er så lukrativt, hvorfor går ikke de kommunale med overskudd?

Jeg har hatt barn i fire private barnehager og en kommunal. De private har på ingen måte hatt dårligere eller mindre utdannet bemanning, mindre leker eller på noen måte gitt inntrykk av å gå ut på å grabbe til seg mest mulig penger for et dårligst mulig tilbud.

Jeg har en gang vært med å starte en foreldredrevet barnehage, det var masse jobb for oss som startet den, og hadde ikke vært mulig uten statstilskudd. Hadde det ikke vært private barnehager hadde det jammenmeg vært mange som sto uten barnehageplass.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat