Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-07, 15:36   #8
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen verre? En søring bekjenner

Jeg har mange gode venner fra Trondheim og omegn som jeg kjenner fra studietiden i utlandet. Jeg har også gode kollegaer som er trøndere. Jeg Jeg har barn med en trønder og har en fantastisk fin svigerfamilie i Trondheim. Altså, jeg liker trøndere veldig godt sånn rent generelt
Fordommene mot trøndere tror jeg aldri jeg fikk med meg. Det var mer fordommer mot nordlendinger i mitt beskyttede oppvekstmiljø mener jeg. Jeg tror ikke jeg kjente noen som snakket dialekt før jeg ble 20, og flyttet til utlandet, bortsett fra enkelte lærere på VGS som ingen forsto

Er svært lite bereist i Norge, og hadde ikke vært lenger nord enn Ålesund før jeg ble 25? De siste ti årene har det blitt bedre.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat