Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-07, 00:46   #10
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hva mente du forresten med "er det viktig at gavene er dyre"? Jeg synes det er et poeng å holde seg på omtrent samme nivå - at ikke jeg gir en gave til 30 til en venninne og hun kjøper igjen noe til 500, liksom. Men det er ikke viktig å bruke mest mulig penger, hvis det er det du mener. Jeg synes derimot det er hyggelig å kjøpe fine og kule og ordentlige gaver, og er fornøyd med at det er slike gaver mannen og jeg utveksler med vennene våre, i stedet for et duftlys eller en pakke sokker (da ville jeg heller hatt et hyggelig kort).

Det var en litt dårlig formulering fra meg. Men jeg hører stadig mennesker som snakker om julegaver og hva de har kjøpt. Jeg blir sjokka over nivået på gavene. Syns liksom at fokusen blir litt feil. Det skal være tanken bak som teller liksom....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat