Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-07, 10:55   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?

Vi gir til tantebarn/onkelbarn (10), foreldre (3), 3 av 4 søsken (søstra mi har 5 barn og de er klar på at de ikke ønsker seg noe og gir heller ikke noe til søsknene, så da gir ikke vi heller - med unntak av nykvernet kaffe, men den før de jo før jul da) Mannen, prinsen og 5 vennepar. Mannen er i tillegg fadder til to gutter som og får en gave.

Altså: tilsammen 23 gaver ++
Prisen til familien er 250 - venner 150. (og best av alt er det å spleise med noen, så det blir EN skikkelig gave framfor mange smågaver)Det blir nok, men synes vi holder oss innenfor rimelighetens grenser. Jeg er ikke nøye på hva gaven koster, så lenge det er noe jeg har bruk for. Jeg vil heller ha kaffe/vin eller at man gir pengene til noe annet enn at jeg får noe tull som aldri kommer til å bli brukt. - Og sånn er jeg også. De som ikke ønsker seg noe, får kort med at pengene er gitt til et veldedig formål.