Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-07, 12:17   #5
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det noen regel for gyldighet på gavekort?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Forbrukerrådet sier at "Om ikke annet er avtalt, er gavekortet gyldig i tre år.", men siden det står en dato på gavekortet, må man vel anse det som at "noe annet er avtalt". Jeg ville returnert det hvis du ikke får forlenget gyldigheten på det og enten gitt et pent kort der du skriver at "Her skulle det vært et kinokort, men siden slik og slik, skal jeg kjøpe billettene for dere når det blir aktuelt" eller eventuelt noe helt annet.

Som Bauche sier, har du full returrett på gavekortet siden det er kjøpt på nett.

jeg ville ikke si det hører under "noe annet er avtalt", siden det ikke sto noe før jeg hadde fått og betalt billettene. Skal høre med kinoen jeg. takk for svar!