Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-07, 14:00   #4
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sunn, barnevennlig mat

Denne tråden vil jeg gjerne følge med på - har en treåringen som gjerne kunne levd utelukkende på frukt og kjøtt og en sær ni måneder gammel baby som bare liker pupp, potetbiter og spaghetti bolognese.

Til treåringen som ikke liker poteter eller kokte grønnsaker, passer jeg på å alltid ha en rå gulrot, kålrabi eller paprika før middag så jeg slipper å bekymre meg over de rene kjøttmiddagene hans. Ellers er den eneste måten å sikre at han får i seg både kjøtt og grønnsaker til middag å servere sodd eller liknende supper (Innerøysodd på spann som skal tilsettes poteter og gulrøtter). Lapskaus er og en vinner - enkelt å lage med ferdigkuttet frossen lapskausblanding og kjøtt.

Lenge var kylling tikka masala lagd på en slik St. Maria-pose med woket paprika og brokkoli med ketchap manis-saus populært, men han har gått litt lei.