Tråd: Partallmani?
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-06, 21:55   #40
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Partallmani?

Jeg kan gjerne kjøpe tre bananer - Jeg har ingen problemer med partall/oddetall, men vet jo at mange er slik. Mitt forhold til tall er at de helst skal være like. Når jeg våkner om natta og klokka er 2:22, 3:33 eller noe sånn, så kjenner jeg at gleden strømmer gjennom meg.

Nå har jeg sett gjennom tråden litt, og må si meg uenig om symmetri i forhold til innredning. Jeg synes ikke noe om symmetri i den forstand at man "starter på midten og jobber seg utover med at noe er likt på hver side" - f.eks et bilde, med to like lampetter på hver side, eller blomst på midten av bordet og lysestaker på hver side....

På peisbildet til Elin så er det jo den usymmetriske peisen som er finest . ja, for det er den uten ild i peisen som er symmetrisk i det jeg legger i symmetri iallefall.