Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-07, 11:01   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ubehagelige filmer ...

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Requiem for a Dream og Monster's Ball er filmer som jeg ikke tror jeg kommer til å se om igjen.
(...)
Skumle filmer gjør ikke så veldig stort inntrykk. Jeg blir sjelden skremt av film.

Enig i alt dette, selv om de to nevnte filmene er veldig, veldig bra. Dead Man Walking gjorde også sterkt og til dels ubehagelig inntrykk, og både A History of Violence og Trainspotting(for ikke å snakke om Henry, Portrait of a Serial Killer) har scener som var nesten fysisk ubehagelige. (Men akkurat A History of Violence vil jeg nok se igjen likevel.) Og Lilja 4 Ever lot jeg med vilje være å se. Se7en har jeg sett tre-fire ganger, og kommer neppe til å se den igjen; A Clockwork Orange og Full Metal Jacket er derimot bra nok til at jeg nok vil ta en runde til (men kanskje ikke mer enn én).