Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-07, 08:56   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julemiddag og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Her serveres det aldri alkohol til mat uansett andledning.
Drikke gjør vi kun på jentefester/andre fester uten barn tilstedet.

Men jeg bryr meg ikke om at folk tar seg litt vin/øl til maten når vi er borte, så sant de holder seg til det og ikke drikker hele kvelden utover.

Enig i at alkoholen øddelagger smaken av maten.

Her hjemme hos oss serveres det bare alkohol når ungene er borte på overnatting. Eller vi er borte på fest .
Jeg synnes ikke alkohol og unger hører i hop.. altså at vi foreldre drikker. Kan jo plutselig skje noe at vi eks må på sykehus. "Greit"det er bare å ringe sykebil eller taxi, men på den tiden eks taxi bruker opp hit, er mindre en den tiden vi bruker på å kjøre til sykehuset selv.

Vi bruker å spise middag hos mamma og pappa på julaften så drar vi hjem for å åpne pakker. Før da vi åpnet de hos mamma og pappa så tok mamma og pappa seg et lite glass vin. Det gjore med ingen ting.
Men nå når de kommer oppover hit for å åpne pakker ilag med oss så drikker mamma en liten øl til maten istede.
Jeg er vant med hjemme fra at til jul så drakk mamma kanskje en øl til maten og når vi fikk besøk i julen så tok de seg en likør eller conjak.
Ikke noe mere.

Først da jeg ble voksen at mamma og pappa begynnte å drikke vin