Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-07, 23:04   #54
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om julegavenes innhold

Jeg prøver å gi ungene ting som er nyttige og som de blir glad for. Trenger ikke være noen motsetning i det. Jeg har aldri pakket inn vinterdresser og gitt til jul, men ellers så får de mye som vi ville kjøpt ellers, og begrenset med ting som bare er gøy og fjas.

I år får tre av guttene klokke. Minstemann på snart seks får i tillegg globus, en film og et eksperimentsett. Tenåringene får (i tillegg til klokke) farget stretchlaken og fint flanellsssengetøy til 120-bredde-sengene de skal få på salget etter jul som en slags delvis julegave. Eldstemann (som er voksen) får en fin ullgenser og noen euro, siden han skal reise til Spania 2. juledag.

Kanskje litt "kjedelige" gaver fra oss i år, men jeg regner med at de får mye de blir glad for sånn alt i alt. Blant annet vet jeg at det er en ukulele i pakkehaugen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat