Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-07, 08:28   #15
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Tjenestebalanserer" dere?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eh... jeg bare tenker "Kutt, fall, stripsing, influensasesong, Tom for P-piller!!!, ventelistekøer, omgangsyke og blærekatarr..." og føler at jeg er på RIKTIG side av venne-tjenesteytingen ihverfall. Med litt til gode.

Jeg har to legevenner og de har selv kommet til oss og sagt at hvis det er noe vi lurer på etc så måtte vi ikke nøle.
Men jeg klarer liksom ikke helt alikevel.
Har ikke lyst til å bruke de "opp" liksom.
Så det er ytterst sjelden jeg bruker tittelen dems for å si det slik.
Men er jeg usikker på min egen lege så får jeg en ny vurdering på "si"

Har og vetrinær venninne og hun er god å ha da vi har 3 dyr.
Hun sier det samme.
Jeg brukte henne og hennes kollegaer da jeg var i Haugesund og lille vovsen vår skadet kloa.
Han ble så dårlig av narkosemiddelet han fikk og han hadde store smerter uten å ha fått smertelindring og jeg fikk ingen info og hjelp av vetrinæren der.
De virket ikke som de hadde så god peil på smådyr selv om det var hovedsaklig det de jobbet med.
Jeg hadde døgnkontakt med min venninne. Vi sov med hunden under dynen vår da han var så nedkjølt stakkar.

Jeg hjelper andre uten å forvente noe igjen.
Har jeg mulighet og energi så stiller jeg opp. Skulle bare mangle.
Om det så er for naboen eller om det er venner /familie.

Folk som fører regnskap gidder jeg aldri å spørre om hjelp heller.
Det har jeg dårlig erfaring med.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat