Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-07, 21:00   #103
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om julegavenes innhold

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg vil bevare magien og kjöper gaver som jeg vet at gutten min önsker seg. Vi skriver önskeliste som sendes til nissen og önskene oppfylles. Det samme gjör jeg for andre. Jeg syntes skikkelig synd paa nevöen min et aar. Han fikk bare et puslespill og en lekeparykk - resten var sko og vinterdresser og andre klesplagg.

Jeg vil ikke at han skal skjemmes bort, men jeg tror aerlig talt at vi klarer aa motvirket det ved at vi er strenge paa at vi ikke skal kjöpe ting til han utenom jul og burdager.

Har du lest kies innlegg om langsomme gaver? http://www.foreldreportalen.no/forum...1&postcount=62

Husker ikke du selv at du stort sett satt opp på ønskelista det siste som var kommet i leker og slike ting, men at gleden ved andre ting (praktiske ting) kom ved bruk av det du hadde fått.

Trenger ungene å bli sånn at de skal hoppe i taket i det øyeblikket de åpner gaven, eller er det ikke greit at gleden avdekkes eller kommer frem etterhvert? Jeg ser ikke noen motsetning. Jeg tror nok at alle vi som gir praktiske gaver gjør det fordi vi vet at ungene blir glade for det og setter pris på det. Vi vil jo at ungene skal bli glade vi også, vi har bare tatt utgangspunkt i at vi ønsker og tror på at ungene våre blir glade for slike gaver.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat