Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-07, 22:05   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg har ingen problemer med å drikke hverken når barna er våkne eller når de sover. Jeg har aldri helt forstått hvorfor en av foreldrene til normalt friske barn alltid må være edru eller kjørbar. Skulle det skje noe ringer jeg ambulanse eller taxi.
Når det er sagt drikker jeg skjeldent mye, og jeg er ikke beruset når ungene er oppe, men det er nok meget mulig jeg kan bli lett fnisete etter at de er i seng. Vi har skjeldent barnevakt og mye av vårt sosiale liv består i å innvitere venner hjem til oss på god mat og drikke. Alkohol er ikke veldig viktig for meg, men jeg setter heller ikke absolutt hele livet mitt på vent fordi vi har fått barn. Med andre ord så har jeg tenkt å nyte et glass rødvin eller fire, jeg skal ikke være tørrlagt til de flytter hjemmefra om 15 år.

Jeg gjør som Heiko, signerer bare henne.