Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-06, 08:30   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har alltid vært en lesehest , og da je var liten elsket jeg Gulltopp bøkene.Var vel sånn 8-9 år da jeg leste de.

Sommeren jeg fylte 9 år falt jeg og brakk armen, åpent brudd, og det resulterte i 8 uker rett ut på rygg, hele sommerferien, på sykehus
Da kom leselysten for alvor
Hva annet kunne jeg finne på? Det var kun bøker, ikke tv på rommet den gangen, dessuten lå jeg på voksen avd. Horten Sykehus.
Leste etterhvert ut hele barnebiblioteket der

Min mormor elsket å dra på loppemarked å kjøpe bøker, og vi fant mange skatter der da jeg var liten
Har alle fremdeles

Nancy Drew,Bobsey barna og den sjangeren likte jeg ikke noe særlig

Da jeg gikk på barneskolen fra sånn tredje klasse og oppover, var jeg fast inventar og ukentlig på det bittelille biblioteket vi hadde i bygda jeg bodde
Husker fremdeles lukten der, og gleden når jeg syklet hjem med "nye" bøker som skulle leses

Har meldt barna inn i diverse bokklubber, dratt de med på biblioteket, men foreløpig ser det ut til at det er kun eldste og yngste som har arvet min interesses og glede over bøker
Oliver er fryktelig glad i bøker, og foretrekker det fremfor leker
Ine-mor leser det samme som meg, men også bøker som Sigurd Hoel bla

De to i midten har dysleksi, så jeg forstår at det ikke er så spennende å lese akkurat
Storebror som er mest plaget, har jeg kjøpt lydbøker till, og det liker han veldig godt